Účastníci přehlídky si popisy projektů stylizují sami. Organizátor přehlídky neprovádí žádné korektury, ani jazykovou kontrolu.
Projekty jsou řazeny podle abecedního pořadí autorů projektů.
Autor:
Daniela Křehlová
Název instituce:
Fakultní mateřská škola při PedF UK, Praha 7, Na Výšinách 3
Stručný popis:
Dětství jako čas hry, poznávání, chápání.
Hračky jsou na dosah.
Radost je blízko. Tak blízko... cítíme ji, vnímáme, chápeme, je nám dobře, necháváme se jí pohltit.
Více hraček znamená více radosti?
Ztrácí radost sílu? Přichází... odchází... smutek, vztek, strach.
Emoce, které jsou v neustálém koloběhu.
Jak daleká je cesta k pochopení vlastních emocí?
Jak daleká je cesta se s nimi sžít, umět s nimi pracovat, projevovat je v míře žádoucí společností.
Pírko jako symbol ironie. Emoce zůstávají, čekají až se s nimi vypořádáme... neodletí.
Na projektu se podíleli předškoláci ze třídy Delfínů.
Proces tvorby měly děti ve vlastních rukách.
Výběr emocí, techniky, barev, hraček i instalaci hraček.
Hračky jsou na dosah.
Radost je blízko. Tak blízko... cítíme ji, vnímáme, chápeme, je nám dobře, necháváme se jí pohltit.
Více hraček znamená více radosti?
Ztrácí radost sílu? Přichází... odchází... smutek, vztek, strach.
Emoce, které jsou v neustálém koloběhu.
Jak daleká je cesta k pochopení vlastních emocí?
Jak daleká je cesta se s nimi sžít, umět s nimi pracovat, projevovat je v míře žádoucí společností.
Pírko jako symbol ironie. Emoce zůstávají, čekají až se s nimi vypořádáme... neodletí.
Na projektu se podíleli předškoláci ze třídy Delfínů.
Proces tvorby měly děti ve vlastních rukách.
Výběr emocí, techniky, barev, hraček i instalaci hraček.
Počet zúčastněných:
9
Věk:
5
- 6
Forma a počet prací zasílaných na přehlídku:
1x instalace